Sunday, November 2, 2008

FIRST STEP

Hmm well this is the first time saya buat blog ni... Dalam blog ni saya nak share tentang hidup saya and aktiviti business saya ...."biz secara kecil-kecilan...moga2 sentiasa dimurahkan rezeki ..amin.... :-) "

Actually saya buat blog ni ...untuk memperkenalkan perniagaan yang saya jalankan sekarang ni...biz online...yang saya share dengan teman saya... Em kami menjalankan macam2 perniagaan (yela nak cari duit lebih kan)..anatara biz kami ialah:-

1. Pengiklanan di internet di monsun (www.monsun-biz.com)...(if u all nak daftar sila klik www.monsun2u.tk
2. Pengiklanan menerusi e-mail dan sms
3. Printing and design
4. Topup , repair and trade handphone accessories
5. Perfume , original n tanpa alkohol (Sekali calit pasti wangi!)
6. Cendawan (baru berjinak-jinak)

Ha tula antara biz yang kami buat... alhamdulillah leh la tambah pendapatan dan pengalaman
Doa0doakan la ye saya berjaya...amin... (teringin nak jadi cam Irfan Khairi..jtawan beb)

No comments: